dinsdag 4 augustus 2015

Wat leuk: een digitale toerenteller give away en mijn haaksels op dit moment.

Ik kon hem nog niet, maar hij lijkt me ideaal. Een digitale toerenteller. Bij Bit of Color kwam ik hem tegen en het leuke is: ze geeft er weg via een give away. Meedoen? Simpel: bezoek haar blog!

Zelf ben ik nu bezig met een potje vullen met balletjes en een slangetje: gehaakt, uiteraard.
Het potje vond ik in de kast en omdat ik nog heel wat wol over had van mijn bloempotjes haken, leek me dit wel een leuk idee.

Het slangetje heb ik "uit mijn mouw geschud". Niet heel bijzonder, maar zoon vroeg wel waarom er een slang in het potje zat....dus het is in ieder geval wel herkenbaar ;-)


Dekseltje heb ik op zijn kop erin gezet en er een vetplantje in gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten