donderdag 20 november 2014

Haken op school.....

Het leek me een super idee...en niet te moeilijk. Haakles geven tijdens de crea - uren op school. Met zpagetti, zodat er snel toch een mooi lapje gemaakt zou kunnen worden, want we hebben maar drie uurtjes.
Eerst maakte ik een voorbeeldje van een clutch, zo simpel mogelijk. Maar ik was al bang dat dat toch teveel tijd in beslag in zou nemen. Dus maakte ik ook nog maar een telefoonhoesje. Moet te doen zijn, toch? Juist ja.....


Dat bleek toch een tikkeltje ingewikkelder. Al helemaal als je ook nog eens twee linkshandigen erbij hebt zitten. Ach...dan doe ik het toch even andersom, dacht ik.....Ja hoor, dat geloof je toch zeker zelf ook niet! Ik begreep er geen snars meer van. Dus heb ik haar maar achter de pc gezet met een linkshandig you tube filmpje. Hoera! Dat werkte wel!


Overigens had ik eerst de truc uitgehaald dat ik tegenover haar ging zitten en zij het precies na kon doen (zo heeft mijn schoonzusje leren breien van een linkshandige oma...). Maar helaas begreep ze het op die manier niet. (en ik dus ook niet...)

Eén meisje zat er bij het groepje van negen, die al kon haken. Die schiet inderdaad al lekker op. De overige jongens (ja, die hebben we ook!) en meiden moeten nog een heel stuk...en we hebben nog maar een uurtje...slik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten