zondag 4 mei 2014

Iedere week een ander lapje breien...


















Voor de lappendekensclub ontvang ik regelmatig lapjes. Vaak zijn het lapjes in allemaal rechte pennen gebreid...maar soms zitten er ook leuke varianten bij. Zoals bijvoorbeeld in wafeltjespatroon. Die zijn echt ontzettend leuk. Omdat hiervoor bijna geen beschrijvingen te vinden zijn..hier de link van de enige die ik kon vinden: karinaandehaak.blogspot.nl
Waarbij ik mezelf bedacht dat iedere week (iedere dag gaat me niet lukken....) een ander soort lapje bedenken wel een leuk idee is. Dus het lapje van deze week wordt het wafeltje! Niet gebreid dus, maar gehaakt! Het resultaat van mezelf zal ik zsm laten zien....wordt voor mij ook de eesrte keer, dus ben benieuwd. Op de foto is één van de dekens die met lapjes van Ali zijn gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten