zaterdag 15 maart 2014

Macrame met zpagetti

Een maandje of twee geleden liep ik bij de Action en zag ik een bol zpagetti liggen in zalm...
Omdat ik wel een zpagettitas heb (gehaakt door een nicht toen zpagetti nog helemaal niet bekend was) maar nog nooit zelf met dit materiaal gewerkt heb, heb ik de bol meegenomen om het ook eens uit te proberen....
Maar ja, wat maak je van 1 bol....(er was er nog maar één in die kleur...) als je echt niet nog een tasje nodig hebt?
Dus lag die bol me maar aan te staren....en ik wist het dus even echt niet!
sorry voor de vreselijke belichting....

Nu wilde ik net macramépatronen zoeken op internet om weer eens te gaan knopen....en wat denk je?
De eerste de beste die ik vond was een macramé-plantenhanger van...jawel: zpagetti!
Tuurlijk, wat stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb: je hoeft niet te haken (of breien) je kan ook knopen met zpagetti! Leuk! Na nog wat gesnuffel kwam ik ook een vliegengordijn tegen! Natuurlijk heb ik dan aan één bolletje niet genoeg. Maar ik ben nog altijd op zoek naar een mooier geval dan we nu hebben.

Dus ga ik nu maar even lekker het uitproberen met een plantenhanger. En wie weet volgt dan ook nog dat gordijn! Nieuwsgierig nar dat gordijn? Hier een filmpje: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten