maandag 8 juli 2013

Gelukt!

Zaterdag toch maar weer eens aan de slag gegaan met vilten. Heerlijk, buiten in de tuin.
Jongste zoon wilde ook meedoen. Nou, dat kon natuurlijk.

 Vol goede moed begonnen met een lapje. En zowaar....het lukte nu ook eens een keer! Waar anders de bobbels vrolijk terug bleven komen, heb ik nu een mooi lapje! Hèhè, toch nog gelukt!
Tussendoor een armbandje gemaakt (waar ik er ondertussen al heel veel van heb, maar ja, dat lukt tenminste....) en nog een lapje gemaakt. Vooral het laatste lapje vind ik erg mooi geworden.

Zoon maakte ook een lapje...

Nu eens gaan bedenken wat ik zal gaan maken. Heb in "wild van vilt" een leuke hoed gezien. Nu draag ik die dingen nooit....maar vind het wel leuk om te gaan proberen. Uhm....zal ik wel..of zal ik niet....want het lijkt me nog knap moeilijk!

2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij ook zo leuk om te doen, dat vilten.
    Ooit wil ik dit ook graag eens proberen.
    Probeer het maar, die hoed. Ook leuk voor de sier namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor!! Ik vind het verloop van de kleuren erg mooi.
    Ik heb bij Marloes (http://marloescreatief.blogspot.nl)een aantal
    maanden geleden een workshop droog vilten gevolgd. Na enkele uurtjes had ik een muis gefabriceerd. Nat vilten heb ik echter nog nooit gedaan.
    Ik word wel nieuwsgierig naar de gemaakte armbandjes, kan ik die ergens terugvinden of plaats je er 1, of 2 of...
    Ga ook nog even op je andere blog kijken.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen