maandag 8 april 2013

Ik ga het ook proberen....

Al bloggend en surfend kom ik achter heel veel leuke creatieve blogs....en dus trek ik nu de stoute schoenen aan en ga het ook proberen....
Ik ben gek op kleur, maar een ei in tekenen.


Ik ben dan ook het liefste bezig met andere technieken om met kleur bezig te zijn, zoals breien, haken (daar ben ik nog niet zo'n ster in....) 


en knopen. (macramé. Meestal armbandjes). Ook met vilt werken vind ik leuk. Ik zou graag een keer een cursus doen om zelf vilt te maken, want dat lukt nog niet zo goed.
Ik vind het leuk om daarvan hier verslag te kunnen doen.
Ik ben ook de "regeltante" van de lappendekensclub. Hierover hou ik ook een blog bij: www.delappendekensclub.punt.nl
Op dit moment wordt er gebreid voor Roemenië. Ik regel vooral dat de lapjes op het goede adres komen en de artikelen die klaar zijn bij het opslagdepot voor Roemenië komen. Ik krijg (lang leve internet) vanuit het hele land spullen toegestuurd! Natuurlijk brei ikzelf ook weleens mee....


1 opmerking:

  1. Heej Leuk Willy,

    Dat je m'n blog gevonden hebt. Ik zal die van jou meteen in mijn linken list zetten. Dan kan ik meteen zien wanneer er weer iets nieuws bij je verschijnt.

    Ik hoop dat je veel inspiratie zult vinden hier op mijn blog.

    Veel blogplezier.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen